január 20, 2008

Látogatás a hegyen

Ez az év első bejegyzése. Jó sokat kellett várni rá, de valahogy nem tudtam rászánni magam az írásra. Így hát: Boldog Új Évet mindenkinek!


A múlt hétvégén kimentem a szőlőbe, az ilyenkor esedékes töltögetésre. A pincében 5 fok volt. Előzőleg eltávolítottam a pince szellőzőinek dugóit, mert azt szerettem volna, ha az áthűlés hatására kiválik a borkő. A terv sikerült, legalábbis ami a hűtést illeti.

Egyébként csodálatos idő volt, annyira tavaszi hangulat uralkodott el rajtam, hogy alig bírtam megállni, hogy - csak az íze végett - egy sor meg ne metsszek. A borok szépen fejlődnek, elhatároztam, hog yidén nem esek abba a hibába, hogy nem tudom időben kivenni a bort a fahordóból: rendelek két acéltartályt, amelyben a kész borokat fogom tárolni palackozásig.

Nincsenek megjegyzések: