augusztus 23, 2009

Villámlátogatás

Vasárnap leugrottam a fiamért, aki a nagymamánál nyaralt Dörgicsén. Ha már ott voltam, ismételten beizzítottam a légkondit, mert a pince már nem képes megbírkózni a folyamatosan forró idővel. A villanypásztort is ellenőriztem, az alsó vezeték megnyúlt és a tegnapi kis eső hatására áthúzott a földbe. Feltekertem a lógó vezetéket, és ellenőriztem a szerkezetet: továbbra is kellemetlenül csíp.

A rizling kezd letisztulni, a forrását elhagyta. Nagyon érdekes, mert továbbra is érezni benne némi édességet, de már messze nem olyan geil módon, mint korábban. Végre az aromák kerültek túlsúlyba a kortyban, és a vastag keserűmandulás utóíz is elmaradt. A savpótlás kezd beilleszkedni a borba - persze olyan meleg volt a kóstoló korty is, hogy abból nem sokat lehet következtetni arra, hogy milyen is a bor, amikor a melegtől nem esik szét.

Nincsenek megjegyzések: