augusztus 24, 2008

Helyzetjelentés

A hétvégén lent voltam Dörgicsén, ahol a gyümölcsös kerítésén dolgoztam. A hosszabb részét megcsináltam (egy segítővel). Soha még nem csináltam drótkerítést, ami váratlanul nehéz munka. Főleg a combom ég a sok guggolástól, illetve az kezem görcsölt be többször a drót hajtogatásától. Sajnos nem tudtam befejezni a munkát, mert a szélső oszlopot a szomszédnak kellett volna leásnia, de nem tette meg, mert nem volt rá ideje. Így mégegyszer neki kell fognom.

A szőlőmet ismeretlen tettesek megkultivátorozták (tényleg nem tudom, ki volt, de majdcsak jelentkezik a munkadíjért). A pincém iszonyat rosszul néz ki a beázás miatt, még mindig nem száradt ki teljesen, és minden hordóm mocskos. A szüreti előkészület az idén sokkal több munkát fog jelenteni, mint ennek előtte.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kitartást hozzá! (Megvaan a Refraktó!! nálunk volt a présházban ! :D )