szeptember 02, 2007

Tudom mit tettem a nyáron...

csak lusta voltam leírni. Megint ugyanaz a történet, mint tavaly: a nejem még nem készített annyi képet a gyerekekről, amelyel a második pótwinchester is betelt volna a MacIntoshon, így ezt a hiányosságot sürgősen pótolni kellett a nyár során. Fényképező gép csak villanásokra volt nálam, letölteni egyszer sem tudtam, fényképek nélkül pedig egy halott valami a blog, ezért nem postoltam.

Ezen kívül hozzányúltak a blogmotorhoz a Gúglinál (never touch a running system!) persze el is baszták, a bug olyan béna volt, hogy elment a kedvem a blogolástól. Tudni kell, hogy valami hax kell ahoz, hogy az "Olvason tovább / Vissza a főoldalra" dolog működjön, ez kellett volna patchelni ... eh, francokat túrom én a netet ezért.

Na, ennyit a nyomorúságos életem szánalmas részleteiről, szépen sorban bepostolom, amit eddig kellett volna.

Nincsenek megjegyzések: