április 14, 2007

Inverz Midász Király

Van az úgy, hogy az embernek minden szarrá válik a kezében, bármihez nyúl.

A héten megkaptam a Hegybírótól a hegyközségi bejelentkezéshez szükséges papírokat, amit elfelejtettem kitölteni, és így ma, amikor lementem Dörgicsére, oda se tudtam neki adni.

Az oltványokat meg akartam rendelni a héten, ma hívtam őket: korán kezdődött az év, mind elfogyott.

A füvet is le akartam nyírni a pince körül, a csodás McCulloch kaszám a téli álomból nem ébredt, és az egyre intenzívebb rángatás egy vérhólyagot és két vízhólyagot eredményezett a kezemen.

Fogalmam sincs, honnan fogok szervízt keríteni a kaszának, mert egyetlen papírját se találom, csak az angol kezelési útmutatót. Minden kerti gépem papírja precízen megvan, kivéve a kaszát.

Nincsenek megjegyzések: